« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Terenska nastava u Istri
Učenici sedmih razreda naše škole 2. i 3. lipnja uputili su se na terensku nastavu su Istru tijekom koje su imali priliku spoznati ljepotu istarskog kraja šetajući Motovunskim zidinama i špiljom Baredine, vozeći se vlakićem brijunskim prirodnim prostranstvima, ručajući u Fažani i razgledavajući ostatke povijesti koje čuva Pula. O tome kako su se učenici, nakon dvije duge godine pauze, proveli na terenskoj nastavi, pročitajte u putopisu Lorene Andrijanić, učenice 7. a razreda, i pogledajte fotogaleriju u nastavku.
Istra - putopis
Lorena Andrijanić, 7. a
Napokon smo dočekali to jutro. 2. lipnja, 7:45. Ekipa se našla ispred škole u Krapecovoj ulici kako bismo se prebrojali te vidjeli imamo li sve i jesu li svi prisutni. Nakon brojnih raskinih „Jesmo li sve ovdje?“, spremanja stvari u prtljažnik autobusa i trčanja po busu da zauzmemo željene pozicije, krenuli smo.
Na početku vožnje svi smo bili uzbuđeni. I oni koji su bili pospani, ubrzo su se razbudili. Počeli smo slušati glazbu i atmosfera se zahuktavala, a u pauzama smo slušali vodiča koji nam je pričao o zanimljivostima mjesta pored kojih smo putem prolazili. Nakon stajanja u Ravnoj Gori, malo hrane i prve kave, krenuli smo dalje. Prošli smo kroz grad Rijeku i tunel Učku te smo stigli u Istru. Prvo smo se zaputili u Motovun razgledati njegove poznate zidine, a tamo smo i ručali. Nakon obilaska i ručka, uputili smo se u jamu Baredine koja je meni, iskreno, bila zastrašujuća koliko i zadivljujuća, no čovječja ribica na dnu špilje, popravila je dojam. Nakon istraživanja istarskog podzemlja i povratka na svjetlo dana, napokon smo krenuli prema našim apartmanima. Odsjedali smo u Amarin resortu. Kada smo stigli, svi smo uzbuđeno sa svojim stvarima čekali kako bih nas prozvali da možemo krenuti do svojih apartmana. Cure i ja bile smo prve i odmah smo krenule tražiti svoj apartman po labirintu bungalova. Po dolasku u smještaj, odmah smo se krenule spremati za bazene, i nakon nekoliko minuta, krenule smo prema recepciji kako bismo se našle s ekipom iz razreda. Kupanje je bilo zabavno, igrali smo borbu pijetlova i picigin. Nakon kupanja, uslijedila je večera koja je bila na bazi švedskog stola i bila je vrlo ukusna, a zatim je uslijedilo druženje. Sljedeće jutro spremili smo svoje stvari, i uputili smo se na doručak i ubrzo već bili na putu za Brijune. Na Brijune smo išli brodom iz Fažane koji je kretao u 9h. Vožnja brodom bila je popraćena ugodnim povjetarcem i jutarnjim suncem. Po dolasku na Brijune, krenuli smo u obilazak muzeja Josipa Broza Tite i nacionalnog parka. U pratnji vodiča vozili smo se panoramskim vlakićem kojim smo obišli golf terene, safari park, bizantsko naselje, zoološki vrt i sakralne objekte. Upoznali smo i Lanku, jedinu slonicu u Hrvatskoj, a u muzeju smo vidjeli životinje koje su prije živjele na Brijunima u vlasništvu Josipa Broza Tite. Na povratku u Fažanu pratilo nas je jato galebova koje smo nagradili keksima. U Fažani smo ručali, a onda se uputili prema Aquariumu u Puli koji je utočište i lječilište za morske kornjače. Uz izvrsno stručno vodstvo, imali smo priliku podragati kornjače, raže i male morske pse. Zadnja stanica našega putovanja bio je centar grada Pule gdje nas je dočekao lokalni vodič. Obišli smo pulsku Arenu, prošetali do podruma i slušali priče o drevnim gladijatorima za vrijeme starih Rimljana. Obišli smo i Augustov hram te Slavoluk Sergijevaca.
U 18:20 došao je kraj našoj dvodnevnoj avanturi – krenuli smo natrag prema Zagrebu. U povratku kući one najumornije slomio je san, dok su drugi slušali glazbu. Već u 21:30 stigli smo ispred škole te smo zadovoljni, sretni i iscrpljeni krenuli prema svojim domovima.